Veel gestelde vragen

Wij zijn slechts een internetwinkel en hebben dan ook geen bezoekadres. Toch vinden wij dat gemak boven principe moet gaan en bieden wij de mogelijkheid om je producten bij ons af te halen op afspraak. Voordat u een bestelling plaatst dient u contact met ons op te nemen voor het bespreken van de mogelijkheden.
Heeft u het verkeerde artikel gekocht of bent u toch van gedachten veranderd? Dan kunt u ons een verzoek doen tot het annuleren van de bestelling. Uw betaling wordt binnen 14 dagen teruggestort op het rekeningnummer waarmee u de bestelling heeft betaald.
Wanneer uw bestelling door ons wordt verstuurd krijgt u hier bericht van via mail. U krijgt van ons een PostNL Track & Trace code waarop u de bestelling eenvoudig kunt volgen.
U heeft 14 dagen de tijd na ontvangst van de bestelling, om een artikel te retourneren. Voordat u dit doet dient u de retour aan te melden via de pagina retouren. De artikelen die speciaal voor u worden besteld (bijvoorbeeld artikelen die worden nabesteld) kunt u niet retourneren.
Enkele artikelen hebben een afbeelding met betrekking tot de maatvoering. De maat staat aangeduid in letters. De exacte maat is terug te vinden op de website van de fabrikant.
Wij zijn slechts een internetwinkel en hebben dan ook geen bezoekadres of winkel.
Heeft u, gevonden wat u zocht? volg dan de volgende stappen: Stap 1: Winkelmand Plaats uw artikel(en) in de winkelwagen en controleer deze op juistheid. Stap 2: Verzending Kies de locatie van verzending. U heeft de keuze uit Nederland of België. Stap 3: Afrekenen Vul uw adresgegevens in. Wanneer u bent ingelogd, dient u de automatisch ingevulde gegevens te controleren. Stap 4: Betaling Maak de keuze uit een iDeal, Paypal, overboeking of Afterpay betaling. Vergeet niet om eventuele kortingsbonnen te verzilveren. Stap 5: Bestelling afronden De bestelling is bij ons aangekomen en u krijgt ter bevestiging een e-mail. Via het opgegeven e-mailadres wordt u door ons op de hoogte gehouden.