Het afhalen van uw bestelling is helaas niet mogelijk. Wij zijn een webwinkel en hebben geen vast (bezoek)adres. Wij zijn bezig om dit in de toekomst mogelijk te maken.
Alle prijzen die wij tonen zijn inclusief de wettelijke 21% BTW.
Heeft u het verkeerde artikel gekocht of bent u toch van gedachten veranderd? Dan kunt u ons een verzoek doen tot het annuleren van de bestelling. Uw betaling wordt binnen 14 dagen teruggestort op het rekeningnummer waarmee u de bestelling heeft betaald.
Wanneer uw bestelling door ons wordt verstuurd krijgt u hier bericht van via mail. U krijgt van ons een PostNL Track & Trace code waarop u de bestelling eenvoudig kunt volgen.
U heeft 14 dagen de tijd na ontvangst van de bestelling, om een artikel te retourneren. Voordat u dit doet dient u de retour aan te melden via de pagina retouren. De artikelen die speciaal voor u worden besteld (bijvoorbeeld artikelen die worden nabesteld) kunt u niet retourneren.
Enkele artikelen hebben een afbeelding met betrekking tot de maatvoering. De maat staat aangeduid in letters. De exacte maat is terug te vinden op de website van de fabrikant.
Wij zijn slechts een internetwinkel en hebben dan ook geen bezoekadres of winkel.
Klik hiervoor op de pagina "mijn account". Voor het aanmaken van een account is een geldig e-mailadres en wachtwoord verplicht. In bepaalde gevallen kan het zijn dat een wachtwoord automatisch wordt gegenereerd. Hiervan krijgt u een bevestigingsmail. Uw wachtwoord kunt u later eenvoudig wijzigen in uw account. Komt u er niet uit? Dan helpen wij u graag.
Heeft u, gevonden wat u zocht? volg dan de volgende stappen: Stap 1: Winkelmand Plaats uw artikel(en) in de winkelwagen en controleer deze op juistheid. Stap 2: Verzending Kies de locatie van verzending. U heeft de keuze uit Nederland of België. Stap 3: Afrekenen Vul uw adresgegevens in. Wanneer u bent ingelogd, dient u de automatisch ingevulde gegevens te controleren. Stap 4: Betaling Maak de keuze uit een iDeal, Paypal, overboeking of Afterpay betaling. Vergeet niet om eventuele kortingsbonnen te verzilveren. Stap 5: Bestelling afronden De bestelling is bij ons aangekomen en u krijgt ter bevestiging een e-mail. Via het opgegeven e-mailadres wordt u door ons op de hoogte gehouden.
Op de pagina 'mijn account' kunt u een link vinden om uw account te verwijderen. Uw account en inhoud wordt definitief verwijderd. Kan u deze link niet vinden of komt u er niet uit? laat het weten.
We gebruiken cookies om onze website te verbeteren, een veiligere ervaring te bieden en advertenties te tonen op basis van uw interesses. Door te navigeren op de site, gaat u akkoord met het gebruik van cookies om deze informatie te verzamelen. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.AkkoordPrivacybeleid